Roel van den Heuvel

885
Video’s:

Over mij

Hallo, mijn naam is Roel, ben 49jaar oud en woonachtig in Tilburg.

Over mijn reis

Zoals je kunt zien aan mijn foto ben ik als rasechte Brabander ietwat bourgondische ingesteld en dat is ook een van de redenen van mijn wandelreizen.

In 2021 Heb ik een wandeltocht van 6 weken gemaakt vanaf St. Jean Pied de Port in Frankrijk naar Santiago de Compestella via de Camino Frances en vervolgens nog even doorgewandeld naar Finisterre en Muxia. In totaal heb ik toen ongeveer 1.000 km te voet afgelegd. Die uitdagende trip heb ik in mijn eentje gemaakt (hoewel je nooit alleen bent op de Camino Frances). Ik ben daarna emotioneel "rijker" en qua gewicht wat lichter terug te komen.

Op 26 juli vlieg ik naar Porto om vanuit daar via de Camino Portuguese naar Santiago de Compostella te wandelen. Dit keer een wandeling van “maar” ongeveer 250 km. Wat deze wandelreis echter erg speciaal maakt is dat ik dit keer niet alleen aan de wandel ga, maar dat mijn dochter Veerle (19 jaar) met mij (of ik met haar) mee gaat!

We kijken er al erg naar uit!!!

Bezochte landen

Ik heb 6 landen (3%) bezocht:

Duitsland, Frankrijk, Mexico, Nederland, Portugal, Spanje.